W salon staramy się, aby proces zakupowy dla Klientów był jak najbardziej prosty, a tym samym przejrzysty i czytelny. Poniżej opisujemy poszczególne kroki, jak należy przejść, aby dokonać zakupów w naszym sklepie:

  1. Pierwszym etapem jest dodanie produktów do koszyka. Jeżeli produkt posiada kilka rozmiarów, najpierw należy wybrać odpowiedni rozmiar z rozwijanej listy, a następnie należy kliknąć przycisk "Dodaj do koszyka". Jeżeli chcesz kontynuować swoje zakupy, wybierz "Kontynuuj zakupy", natomiast jeżeli chcesz przejść do swojego koszyka, aby sfinalizować zakup kliknij "Przejdź do realizacji zamówienia". 
  2. W koszyku masz podgląd na produkty, które wybrałeś z naszej oferty. Jeżeli chcesz coś zmienić, np. ilość lub usunąć produkt, to możesz to zrobić w tym miejscu. Gdy wszystko się zgadza, kliknij na „Przejdź dalej”
  3. W kolejnym kroku możesz dokonać wyboru, czy kupujesz jako gość nie rejestrując się w serwisie czy mając już konto jako zarejestrowany klient. Jeżeli nie masz konta i chcesz je założyć, to w tym kroku możesz to w prosty sposób zrobić. Wystarczy wprowadzić hasło, które chcesz przypisać do swojego konta w części „Hasło (opcjonalnie)”. W celu kontynuowania finalizacji zakupów klikamy na „Przejdź dalej”.
  4. W kolejnym kroku podasz swoje dane kontaktowe oraz adres dostawy. Po wypełnieniu pól należy kliknąć „Wybierz dostawę i transport”. 
  5. W ostatnim kroku należy wybrać sposób dostawy, a tym samym zapłaty za zakupy. Do wyboru jest przelew internetowy lub pobranie. Kolejnym etapem jest  weryfikacja na karcie „Podsumowanie” czy wszystko w zamówieniu się zgadza. Jeżeli tak, to po akceptacji regulaminu serwisu salon.pl klikamy na „Zamów i zapłać” co w przypadku wybory opłaty przelewem internetowym spowoduje przejście do płatności online serwisu Przelewy24, a w przypadku płatności pobraniowej wyświetlenie potwierdzenia zamówienia.

Na podany w zamówieniu adres e-mail zostaje przesłane potwierdzenie założenia zamówienia.