W salon staramy się, aby proces zakupowy dla Klientów był jak najbardziej prosty, a tym samym przejrzysty i czytelny. Poniżej opisujemy poszczególne kroki, jak należy przejść, aby dokonać zakupów w naszym sklepie:
- Pierwszym etapem jest dodanie produktów do koszyka. Jeżeli produkt posiada kilka rozmiarów, najpierw należy wybrać odpowiedni rozmiar z rozwijanej listy, a następnie należy kliknąć przycisk "Dodaj do koszyka". Jeżeli chcesz kontynuować swoje zakupy, wybierz "Kontynuuj zakupy", natomiast jeżeli chcesz przejść do swojego koszyka, aby sfinalizować zakup kliknij "Przejdź do realizacji zamówienia".
- W koszyku masz podgląd na produkty, które wybrałeś z naszej oferty. Jeżeli chcesz coś zmienić, np. ilość lub usunąć produkt, to możesz to zrobić w tym miejscu. Gdy wszystko się zgadza, kliknij na „Przejdź dalej”
- W kolejnym kroku możesz dokonać wyboru, czy kupujesz jako gość nie rejestrując się w serwisie czy mając już konto jako zarejestrowany klient. Jeżeli nie masz konta i chcesz je założyć, to w tym kroku możesz to w prosty sposób zrobić. Wystarczy wprowadzić hasło, które chcesz przypisać do swojego konta w części „Hasło (opcjonalnie)”. W celu kontynuowania finalizacji zakupów klikamy na „Przejdź dalej”.
- W kolejnym kroku podasz swoje dane kontaktowe oraz adres dostawy. Po wypełnieniu pól należy kliknąć „Wybierz dostawę i transport”.
- W ostatnim kroku należy wybrać sposób dostawy, a tym samym zapłaty za zakupy. Do wyboru jest przelew internetowy lub pobranie. Kolejnym etapem jest weryfikacja na karcie „Podsumowanie” czy wszystko w zamówieniu się zgadza. Jeżeli tak, to po akceptacji regulaminu serwisu salon.pl klikamy na „Zamów i zapłać” co w przypadku wybory opłaty przelewem internetowym spowoduje przejście do płatności online serwisu Przelewy24, a w przypadku płatności pobraniowej wyświetlenie potwierdzenia zamówienia.
Na podany w zamówieniu adres e-mail zostaje przesłane potwierdzenie założenia zamówienia.